Kan jeg låne deg? o_0

mandag, mars 13, 2006

En jævlig tung morgen..

Etter en helg som ikke kan kalles helg er jeg trøttere enn dovendyr som faller ned fra trærne.. Å stå opp kl 7 sammenhengende i mer enn 5 dager på rad er direkte usunnt! *Synd på*

Dagen begynte som sagt TIDLIG og veldig tung.. Jeg stod opp selvom jeg definitivt ikke ville, men av og til må man gjøre slike ting, enten man vil eller ikke..
Skoledagen har vært grei nok, men jeg duppet av mer enn nødvendig.. Synd med filmer der folk snakker sakte.. :o/

Jeg var også på trening, uten at det var videre tungt, men det var nok heller ikke meningen.. Heldigvis for meg som ikke hadde noen mulighet til å sove før jeg dro dit.. *Gjesp* Jeg var nesten flink idag! *Skryte av seg selv*
Skidagen min er forresten utsatt :o(

Nå har meg og klompen vært og spist middag, en til hver + en på deling ^^ Om det ikke er ekte kjærlighet så vet ikke jeg!
Nåååå, som den pliktoppfyllende og trøtte tingen jeg er, skal jeg legge meg så jeg har litt mer energi til imorgen..

Kl. er nå hos meg 22.44.. (Trekk fra 10 min)