Kan jeg låne deg? o_0

mandag, mars 06, 2006

Enda en mandag..

Jeg er ingen fan av mandager, og denne er intet unntak.. Jeg delvis forsover meg, mister bussen, får dårlige tilbakemeldinger på oppgaver og sovner på skolen.. Penger har jeg heller ikke, så må se på at resten av jentene i klasse drar på Peppes og kjøper seg MASSE pizza.. Men rett skal være rett, Marita snek til meg en smakebit i ny og ne..

Dagen idag begynte som sagt på værst tenkelige måte, og dette inkludere som alltid en ubehaglig vekkerklokke og en alt for behaglig dyne..
Jeg merker nå, (og ja, tidligere idag) at jeg sov alt for lite inatt, men sånn går det når selv det å skrive blogg er et tiltak.. Da er det ikke bare bare å si god natt å finne sengen..

Ellers har jeg vært på min første fotballtrening på nesten 1 1/2 uke.. Det var tungt, men også deilig.. Er verre nå, når lungene nekter å holde seg på plassen sin nedenfor drøvelen.. Skal til Haugesund på treningshelg denne helgen, noe som også sikkert blir kos.. Camilla skal jo være med :o)
Treningsleieren til Danmark ser det heller dårlig ut for, der er det alt for få påmeldte, og dette ser ikke ut til å endre seg, men jeg er ingen pessimist ;o)
(Bare realist)

Nå tenkte jeg igrunn å bare finne dusjen, skal heller unne typen ren kropp og klær.. ^^
Så må jeg lage mat til klompen min som har fått den slemmeste "stefaren" man kan tenke seg ca..
Stygge, stygge drankeren :o/