Kan jeg låne deg? o_0

lørdag, februar 25, 2006

Blod, Svette og tårer!

Ja, ok, jeg skal ærlig innrømme at fra min side ble det kun svette, men det får være godt nok for denne gang.. Nå snakker jeg altså om treningskamp mot lillebror sitt lag ++.. Det gikk uventet dårlig, men jeg er fornøyd med min egen innsats, og det er sjelden kost :oP

Nå sitter jeg her og drøler med alt mulig annet enn det jeg skal, nemlig å finne dusjen.. Jeg skal nemlig på byyyyyyn!
Lenge siden sist, ihvertfall her i bergen.. Får håpe vi utelater de to andre nevnt i overskriften, men det er aldri godt å si ;o) *f9s*

*Lete rundt i rotet på rommet og prøve å finne rene klær*

Jeg er ufattlig rotete av meg :o/

1 Comments:

At 7:20 a.m., Blogger Gabriel Knight said...

Din roteneger!

 

Legg inn en kommentar

<< Home