Kan jeg låne deg? o_0

fredag, februar 24, 2006

Du din TØS!

Jadda!
Jeg stod opp TIDLIG! (uansett hva andre sier) :oP
SÅ hadde jeg tentamen, selvom det igrunn ikke er nevneverdig, siden jeg etter grundig vurdering, ETTER å ha forlatt lokalet, fant ut at jeg ikke gjorde det oppgaven sa i det heletatt..
Kan ikke slikt skje selv den beste? :oP *10hi*
- Men, for å være helt ærlig så skuffer det igrunn ganske mye, mest fordi jeg så gjerne ville gjøre det bra :o(


Og som om dette ikke var nok uflaks for denne dagen allerede;
Etter å ha tatt toget ut til arna er det ingen buss der for å frakte meg videre.. Dette er sikkert ikke så forferdelig ulogisk i andres øyne, men jeg blir veldig lei meg siden det er kaldt ute :o/ Jeg sender meldinger (også kalt noe så flott som SMS) i hytt og pine, men ingen er glad nok i meg til å svare og dele min lidelse.. Etter en halvtime med rent smertehelvette kommer det endelig en buss som kan føre meg enda litt lenger ut i gokk.. *wuhu*

Slapp heldigvis å krype inn et jævla vindu da, noe som jeg var temmlig glad for siden jeg var tiiiissehtrengt :oP
Så ja, etter alle disse anstrengelsene så er jeg trett.. meget trett.. Så det er deilig å ha en varm godklump å krype innunder til, godt gjemt under en gigantisk dyne ^^
Men jeg får ikke sove, og det får til slutt ikke han heller.. Så vi ligger nå der vi, uten å ta oss til så veldig mye =oP Han står faktisk opp når jeg endelig sovner, også er det JEG som er murmeldyr? Hrmf..

Men jeg skal heller vedgå at jeg er glad i å sove.. Og laffe, ja til og med å bare slappe av og ikke gjøre en dritt annet! Såååååh.. Derfor skulker jeg min første trening på veldig lenge.. Og dette er ikke en trening jeg skal være på engang ^^ Jeg bare giddhhher ikke :oD
*Unnasluntre*

Men ja, deeeeeeeilig å bare slappe av på en fredag for én gangs skyld.. Sammen med mannemannen that is ^^