Kan jeg låne deg? o_0

søndag, februar 26, 2006

Syk, sykere, sykest..

Hmmmm.. Nå ha det seg da slik at jeg var ute igår og fikk i meg en viss mengde alkohyler.. Dette etterfølges vanligvis med bivirkninger som; kvalme, svimmelhet og redsel for høye lyder og skarpt lys :oP
Smart som jeg er har jeg brukt natten til å innta store mengder vann, og våkner opp uventet fin i formen..
-Dessverre ødelegges denne fine overraskelsen av gruende smerter i mageregionen og små svette-/frysebyger ute ved kysten..


Da vi skal i middagsbesøk hos FRP-mennesker, som man blir fortalt at lager serdeles god mat, unnlater man å spise den vanlige dagen-derpå-mat, men unntak av inntak og både chips og cola ^^

Besøket på sin side viser seg å bare bestå av kaker.. Jeg er glad i kaker.. I små doser that is :o/ og ikke som frokost.. Stakkers Marie Antoinette..

Koteletter av ekte svin derimot, det er mat for matmonser, men magen er ikke noe gladere av den grunn.. Men søvn sies å være den beste medisin for ca. alt, så man tar vel kvelden rimelig tidlig denne avften..

C yah l8r peepz..