Kan jeg låne deg? o_0

tirsdag, februar 28, 2006

En ny dag med plager..

Dagen begynte med litt hastverk i alle vinkler, da begge parter hadde forsovet seg til en viktig avtale.. -Tannlege..
Dette var ikke frivillig, men må man så må man, og det var jo rimelig raskt unnagjort, uten videre smerter..


Da dette var gjort måtte vi rushe tilbake til utkanten for å mate noen svært utsultede katter og mennesker.. Suksess!

Jeg er trøtt! Har enda ikke fullført dagens oppgaver som har bestått av å hjelpe mennesker, men det er ikke min feil.. Jeg tenker jeg snart gir opp for denne gang, og prøver igjen til neste år..

Til nå har denne bloggen vært usammenhengende til de grader, og det tror jeg den fortsetter med.. Jeg føler bare ikke for å skrive noe videre sammenhengende idag, siden denne dagen har vært oppdelt i bruddstykker uansett.. så da takker jeg for meg nå, og legger heller til litt mer ikveld..

Må forresten bare tilføye at bloggene igår ble fraværende på grunn av sykdom.. også kalt tiltaksløshet ^^