Kan jeg låne deg? o_0

fredag, mars 03, 2006

Øresus..

For å forklare overskriften, så har man allso en hylende og skrikende Stein og Ingunn i hus.. I tillegg til gamle "klassikere" på radio, som nok fikk sin ene hit da navnene deres lett kan forveksles med kjente grupper, er dette forklaring godtnok for hvem som helst..
Men dette er ikke et problem vi dveler med, for det virkelige problemet sitter i sofaen og er sørpe..


Morgen begynte slik den har begynt de andre dagene, nemlig med smerte i mage, hals og bihuler.. Og ja, en plagsom lillesøster som vekker på kommando fra fruen i huset.. Etter en halvtime med mye snørr og litt kos, kommer man seg på beina og spister ett rundstykke.. For å kompansere for det lille matinntaket tar jeg og heller ned på to glass (sokkolade)melk, det er unnskyldning nok..
FLINK!

Jeg er blitt litt friskere, så vi er storfornøyd, siden den store dagen er imorgen, og jeg er nødt til å gå i kjole, siden det seg "hør og bør" :o'
Og ikke minst, vi rakk polet!
FLINKERE!

Voff1 har ikke blitt noe klokere, og det tror jeg ikke den blir heller.. Jeg er lei ett dyr etter bare to dager.. Om jeg føler meg slem? Urk, igrunn ikke.. Slemme folk som tvinger dyrene til å oppføre seg, jeg blir ikke :oP

Guttaboysene som fikser rare ting som ikke finnes ^^

Nå skal meg og elsklingen, som også er blitt litt bedre, se på "Supernatural", for vi har helt glemt at vi følger med, så må hente inn igjen det vi ikke har fått med oss ^^ Det er SLIK det skal gjøres!
FLINKEST!

(PS: Gårsdagens blogg er usynlig av hensyn til andre)