Kan jeg låne deg? o_0

torsdag, mars 02, 2006

Sykest, estere, estest!!!

Ja, nå er jeg offisielt døden nær! våknet opp med en hals som det igrunn ikke gikk an å puste gjennom, enda mindre svelge.. Jeg fikk det da for meg at det ville være best å bare legge seg ned å tenke på andre saker, men slik gikk det altså ikke, for svelging er verre liggende!

Dagen hadde altså en tung begynnelse, og det hjalp heller ikke at vondt i hals og nese og vansker for å få i seg matlignende føde, førte til dårlig mage og hode i tillegg..
Det er vel nå jeg skal nevne at trening stod for tur, og de som er smart nok til å tenke seg om, forstår vel at jeg ikke deltok.. Jeg så på vel og merke, og det er gøy i seg selv siden folk gjør mye rart når de ikke kan det de prøver på, men jeg er glad i dumme meg ut, så ville nok helst ha deltatt :o/

Syk som jeg er burde folk komt på sykebesøk til meg, men dette var uaktuelt for absolutt alle, så etter trening bar det hjem til mamma og pappa som hadde pannekaker på bordet og landslaget i aksjon på glaneboksen.. Det gikk som det måtte gå, nemlig at norge tapte som de alltid gjør, pluss at lyset gikk i siste overtidsminutt! Fyttirakkeren så mørkt det er i afrika! :oD

Nå ligger mannen min å sover bortimot, og han er sååå søt atteh! ^^
Trøtt er han, og det er ikke så rart, for han stod veldig tidlig opp for å tisseh, og da fikk han ikke til å sove igjen, så da satt han på datan istede :oP I tillegg har vi fått en liten mongovoff på 11 mndr i hus, og det setter jo alle andre ting med haler i sving, så dem måtte stenges inne på rommet.. Stakkers småjævler.. Voffen er forresten ganske skjønn, jeg bare liker sånne ikke.. :o/ *10hi*

Tenker jeg laller nå.. Skal ligge å høre på elsklingen som puster rart med ett tett nesebor ;o)