Kan jeg låne deg? o_0

mandag, mars 06, 2006

Det är sluuuuuuuuuuuuuuuuuuut!

Jaja.. Det var slutten på vinterferien.. Vet ikke helt om jeg er fornøyd, men det er vel ikke så mye som kunne blitt annerledes uansett.. Sjukdommen har styrt denne ferien, men jeg har hatt det rimelig gøy uansett..

Dagen idag begynte UFATTELIG sent, noe som ikke var min feil siden Cato ikke vekket :o( Ellers var jeg dåååååååårlig, men ble bedre etterhvert som jeg kom til meg selv heldigvis.. Da jeg endelig kom meg ut av sengen var klokken nærmere 16, og vi var hjemme hos meg rundt 17.. Middag med farmor! :oD Cato greide seg strålende, og vi spilte litt Rummycub før vi fant veien ned på rommet.. Ligget å glant tv nå de siste timene, blandt annet "Frihetens Regn".

Men vi snakker om frisk.. Skole igjen imorgen om ikke halsen fucker ting helt til.. Den er overraskende bra i dette øyeblikk faktisk.. Kvelden i går gikk forbi uten noen blogg, av den enkle grunn at maskinen til gullet nektet å slippe meg inn på siden :oP


50 + 50 + 40-års dagen gikk strålende, siden jeg fikk i meg akkurat passe mengde alkohyler som holdt sykdommen i sjakk, uten å tilføre meg noen nye ;o) Det er alltid like kjekt å se masse gamle folk drita fulle ^^ *rølpe*