Kan jeg låne deg? o_0

tirsdag, mars 07, 2006

Alt, alt, alt for kaldt!

Nå har jeg nettopp komt hjem fra trening ca. og det er KALDT ute!
Sitter her med skjelven i meg, og venter igrunn bare på å ta mot til meg for og komme meg i dusjen.. Men først skal jeg lage mat, både til idag og imorgen.. *Yumyum*
Og hva er det jeg merken nå.. HIKKE! *Hate* Dustegreier :o(


Dagen begynte ganske perfekt, for jeg hadde en mann i sengen min ^^ Jeg tror han havnet der igårkveld, men jeg blir aldri helt sikker.. SÅ sleit jeg noe voooooldsomt med å stå opp, også kjørte snuppen meg på skolen ^^
Hadde prøve i 2. time, og det gikk som forventet..
-Rett i dass!
Men det er ikke noe problem for meg, for jeg er fornøyd uansett jeg, så det så!
*Optimistisk*

Flink er jeg! *Peke på seg selv*

Har jobbet litt med gymprosjektet også, noe som jeg er pent nødt til for det skal inn på torsdag enten jeg vil eller ikke..
Naturen fikset Cato for meg, flinke pusen.. Er litt glad i den søte hjelperen min ;o)

Men nå tenkte jeg å gå opp å lage meg ostesmørbrød til kvelds og omelett til morgendagens lunjs :o) Jeg vil unne meg nammenam etter trening to dager på rad, også attpåtil på en tirsdag..
*Surmule og sprinte enda litt mer*