Kan jeg låne deg? o_0

fredag, mars 10, 2006

Atter en unnskyldning..

Men jeg syns den er god nok jeg.. For det har seg slik at jeg begge de forgående dagen satt oppe til langt på natt med skolearbeid.. Og da glemmer hjernen min fantastisk fort at jeg skal skrive blogg.. Igrunn er det likegreit, for sinnet mitt kunne skremt hvem som helst til døde..

Morgenen idag begynte med at jeg forsov meg en halvitme, og ble kjørt til skolen av pappa :oP Jeg hadde jo ikke noe imot dette, da jeg skulle vært på skolen for 5 min siden..
Naturen gikk fint, og vi fikk lese litt til historieprøven der også.. Prøven i seg selv gikk ok.. Skrev jo 5 sider, men innholdet er det kanskje litt verre med :o/ Jeg kan igrunn ikke noe for det, er så forferdelig dårlig i å huske årstall å hendelser.. Det er jo fortid! *Knurre*

Tidlig hjem fra skolen for å vaske fotballtøy som allerede hadde blitt vasket.. Funny! Drar til haugsund kvart over fire idag.. Satser på at det blir gøy, men jeg tviler.. Venter på Catoklumpen nå.. Han skal motiver meg til å pakke.. Mamma prøver på det samme, men da bare fnyser jeg ^^
For å gi beskjed på forhånd;
Siden jeg skal vekk, så vil det ikke bli noe blogg før tidligst søndagskveld, men jeg kommer sikkert til å glemme det, så vi sier mandag ;o)
Hejdå!