Kan jeg låne deg? o_0

torsdag, mars 16, 2006

Sprøyte i rompa :o/

Joda.. Nå har det seg slik at p-pillen min er blitt KJEMPEDYR, og sånt noe har jeg ikke råd til, så derfor blir det sprøyte fra og med april..
Må si at jeg grur meg litt, nåler er ikke helt min greie, men, det er sikkert som fy! *+++*


Dagen begynte med at jeg var sent ute av sengen som alltid.. Greitnok det da, i og med at jeg rakk skolen med god margin osv.. Strenger bak tennene mine løsnet da jeg spiste eplet mitt.. Skal det ikke lønne seg å spise sunt engang!?! Om ikke det er tegn på dårlig arbeid, så vet ikke jeg.. Tennene min sin feil du lizzm.. Er ikke jeg som skal ha fikset dem.. *Himle med øynene*
Dyyyyyre tannlegen som ikke gjør jobben sin!


Likt eple til og med!

Etter skolen tutlet jeg ut i arna, der jeg satt på øyrane og hørte på svigermor mase med masse folk mens jeg drakk en sokkolademilkshake.. Gode tider!
Iiiiingen trening idag, det må man jo bare nyte.. Så meg og Cato skulle glane Snatch.. Jeg fant ut at jeg hadde sett den før, og sovnet på sofaen.. *Sawwy*

Siden det viste seg at jeg tok feil av klokken, og at den var ti på åtte, istede for ti over halv 11, fant vi sengen og drølte resten av kvelden der.. Hærrrlig!
Nuh! Skal jeg lalle.. Og det godt.. Talast imorgon!