Kan jeg låne deg? o_0

tirsdag, mars 21, 2006

Skole osv..

Joda.. Mamma vekket meg idag kl. 09.00 med klar beskjed om at jeg måtte stå opp.. (Jeg begynte kl 10.00) Min lillesøster manglet en kappe til et kostyme som jeg måtte ta med til henne på skolen.. Siden kl. allerede var 09.25 før jeg gikk hadde jeg litt dårlig tid, men skolen ligger nærmt, så det gikk uten store problemer.. Jeg er visst gullklompen til mamma fordi jeg er så snill ^^

Skoledagen har aldri vært kjedeligere, og det også når jeg sitter på data i storefri.. jeg føler meg som den lille geeken jeg er, og det er Marita sin feil at jeg sitter her.. Hun skulle finne et nr til typen Prins william som aldeles ikke er typen, men jeg hadde aldri lagt en hjertesnopeting i matpakken til en jeg ikke var sammen med.. Blablabla.. Jeg tror jeg skal hinte frempå noe til elsklingen :oP