Kan jeg låne deg? o_0

torsdag, mars 16, 2006

Fotball !!! <3 <3 <3

Ja, så vant Lillestrøm da.. Så lenge Brann knuser dem i serien så er vi alle fornøyd ^^ Dumme mennesker som ikke vet hva kjærlighet for fotball er.. Makan! *Henge ut tr0lz* Dummere fyr skal du lete LENGE etter.. Men men.. Flink Lillestrøm :o)

Dagen begynte ok.. Litt sent opp av sengen, men hva annet kan man forvente seg.. Rakk skolen da, så det var ikke noen problemer, og skjønte sånn noenlunde hva vi gjorde på i matten ^^ *Fornøyd*

Satt hjemme i flere timer idag og bare ventet på at det skulle bli tid for trening, og når denne var overstått, (om ikke så veldig bra) greide jeg å miste sim-kortet mitt i det jeg gikk på bussen.. Måtte ut på tur for å lete :oP *Fant*

Dustete tingester hjemme før jeg til slutt fant meg en pils å slå meg til ro med.. Nå er det kveld.. Voss imorgen, håper det blir kjekt.. *Krysse fingrene*
Jeg Må Tisseh! *Løpe*