Kan jeg låne deg? o_0

mandag, mars 20, 2006

Nok bråkk for idag.. (Ordspill fra idol faktisk)

Theodor er død.. Det var vel ikke akkurat uventet, men trist likevel, pappa tar det tungt.. Spiste middag hjemme idag, men først lekte jeg med unge hos Cato.. Jeg vil ha en sånn! Men som sagt tidligere, det blir ikke noe av det med det første.. Bloggen har vært nede lenge nå.. Hmmm.. Har dere gått glipp av noe? Ikke noe mer enn det jeg oppsumerer her..

Stod opp og begynte å plage Cato rundt halv 2.. Klokken blir alltid så jææævlig mye før mennesket greier å stå opp.. Hunden var like mongo som alltid og gjorde et ellers tørt gulv, mindre tørt.. Mannen min dusjet mens jeg lekte med unger og spiste.. Så lekte han med tv'en mens jeg dusjet.. Dro hjem til mamma og pappa og spiste.. God mat :o)

Ikke så mye gøy på tv idag, men så film natt til lørdag på kino.. "V for Vendetta er aboslutt å anbefale.. Finfin film :o) Tenker jeg ser den omigjen ja, men synd man aldri får se ansiktet på fyren.. *Furtebittelitt*
Men jeg vet hvem det er da! :oP


De tøyset mye gjorde de ^^

Har ligget å glant på tv i hele dag.. Føler meg dum.. Greide å slå pusen på øyet med en snor også.. Jeg har vært slem i dag :o/

1 Comments:

At 2:32 a.m., Blogger Gabriel Knight said...

"de kaller ham bare One Eyed Cato!" ;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home