Kan jeg låne deg? o_0

torsdag, mars 23, 2006

Ja da va da da va du..

Jeg er så trøtt! Orker ikke skrive noe som helst her rett og slett for jeg må legge meg på sengen og lese til prøven imorgen.. Er rart hvordan jeg ikke greier å lese på noe før dagen før.. Prøvde igår, men det gikk ikke, fordi da hadde jeg enda en dag på meg.. *Oppgitt over seg selv* Har ikke fått min daglige dose med Cato heller, men det er helg imorgen! Skal i begravelsen til Theodor.. Det er nedsig da.. Jeg kommer til å gråte noe fælt, det gjør jeg alltid når noe trist skjer :o( Begravelse er ikke min greie.. Jeg vil ikke ha sånn når jeg dør.. Folk skal ikke sitte i en kirke og grine, da kan de mye heller sitte på engen.. Så det så! *Bli litt molefonken*

Jeg sov GODT! inatt! Var helt overrasket da jeg våknet.. Hadde en særdeles merkelig drøm også da.. Den hjalp til med å vekke meg litt.. *Mojjo* Kom sånn 10 min for sent på skolen idag.. Shit au, jeg begynner å skjønne matten litt :oP Ingen russeklær idag heller forresten, håper virkelig de kommer imorgen.. Men det som kom var engelskprøven.. 3+.. YAY! *Drepe stygge anglofile damen*


Makan >_<

Trent idag også.. Både i gymmen og etterpå.. Jeg har kanskje beinhinnebetennelse.. Det gjør ihvertfall vondt.. *Trøste seg selv* Det glemte jeg å si til Cato faktisk.. Vel vel, han får lese det her ^^
Men beklager å avbryte, jeg må tutle i sengen min.. Ønsk meg lykke til med prøven!