Kan jeg låne deg? o_0

onsdag, mars 22, 2006

God morgen solskinn..

En ny dag med nye plager.. Jeg kan så ABSOLUTT ikke nynorsk :o/ Har prøve i Biologi idag også, og det kan jeg heller ikke.. Jeg er jævlig flink til å sove, men det får jeg ikke lov til :o( Satser på at det blir litt soving senere, men hva vet jeg.. Kommer an på hvor lenge typen satt oppe og spilte poker inatt det du.. *Hrmf*

Stod som vanlig litt for sent opp, det er jo bare så deilig å ligge å dra seg.. Stod opp og tok på meg nye fine genseren som meg og Marita fant og som mamma betalte.. (På tide å få seg jobb sier du?) Er flaut å ikke ha sine egne penger, men det er ikke så mye jeg kan gjøre med den saken, når jeg slettes ikke har tid til å ha en jobb med alt skolearbeidet og fotballen.. *Synes synd på seg selv*

Nå sitter jeg her i 3. time, (utrolig at dagen ikke har komt lenger) vi har norsk, og skal visstnok inn på "norsk spraakraad", men jeg finner ikke siden :oP når vi likevel er på datarommet så kan jeg jo benytte tiden til å skrive blogg, noe som jeg uansett glemmer med en gang jeg er hjemme ^^


Indeed

Skal opp på lærerhøyskolen idag også.. få levert ut resten av spørreskjemaene der, + de som haukeland.. vi er 4 jenter, og har ikke fått gjort mer enn 1/3 av jobben så langt.. jeg har på følelsen at dette prosjektet blir verre enn det forrige, og det kan jeg ikke si at jeg liker :o/ Forbedre karakterene dette halvåret du liksom.. Er jo ikke sjangs for det slik jeg holder på :o( *Skuffa*