Kan jeg låne deg? o_0

torsdag, april 06, 2006

Jeg er dum er jeg..

For å si det kort og godt.. Jeg tror folk ville betalt penger for å følge meg en dag, så hvis noen er interessert, gimmi a sound.. Mer distré og sløv person (som noenlunde går for dem samme) enn meg skal du lete lenge etter.. Biologien skulle vært inne i dag, men siden jeg tok med meg feil journal på skolen tenkte jeg at jeg skulle gjøre naturfagen i stede.. Men det viser seg at jeg mangler hele oppgaven, så ingen av delene blir gjort.. Når jeg så skal gjøre beggedeler,etter å ha spilt kamp nå ikveld, finner jeg kun de jeg bøkene jeg hadde glemt hjemme.. For smart som jeg er legger jeg alle de tunge bøkene igjen på skolen! *GeeeeeZ* Ja, så der har du den historien, og det var alt jeg gadd å skrive idag.. MHM!

Jeg lager påskeegg til beijbien min ^^ *Yay!*