Kan jeg låne deg? o_0

torsdag, mars 30, 2006

*Snurt*

Når folk sier at de kommer på besøk, så syns jeg de skal komme på besøk :o(
Positivt: Jeg fant meg sko idag.. *Yay!* De er ikke på salg, men gøy.. *Wuhu* Dusj nå, få ut aggresjon, og furte videre.. *Plan*


Våken for en gangs skyld når øynene åpnet seg ^^ *Artig*
Stresset alle veier for å rekke skolen, og lykkes.. LItt kjipt, for jeg hadde hatt tid til masse mer egentlig.. Hadde matte i de 2 første, og forstod masse.. *Stolt*

Dro ut til puffen, og endte opp med å sove i hans armer til kl var 16.16, fint klokkeslett, men alt for mye.. Tiden strakk igrunn ikke helt til idag, da jeg i tillegg kom meg heseblesende på trening.. Vet ikke om dette er grunnen til en DÅRLIG gjennomført trening..

Forresten så er det leeeeeenge siden jeg har skrevet blogg, men noen av tingene som har skjedd er at jeg har fått sprøyte i rompen, (øm ennå :oP) 6 på naturprøven og 5 på biologiprøven, (Jippiyaaay) fått russeklærene min ooog kranglet med Marita.. (Kvinnfolk).. *Sukke*


T-skjorten min^^

Forresten så løy Geir (Juniortreneren) når har snakket om tidspunktet for kampen på søndag.. *Synd på* Må tidlig opp må jeg.. Dustemikkel..
Vel vel, ingen fordeleing av russemerker idag dah.. Vet ikke hva jeg skal ta meg til nuh.. Jaja.. Mat høres ut som en plan, ikke? C yah..