Kan jeg låne deg? o_0

torsdag, februar 22, 2007

Jobbklubb

Joda, forbedring er det nå ihvertfall! Andre post på to dager! :D
Er egentlig på jobbklubb nå, og har frem til lunsj på å få godkjent en CV, noe som jeg er temmelig langt unna akkurat nå.. :/
Det går sikkert bra, men siden det er litt stress, kobler jeg av med å skrive noe sløve ord her i stede, hvor ingen bryr seg ;) *yay*


Heldig som jeg er, tar ingen seg tid til å svare på meldingene mine. Og i samme øyeblikk som jeg skrev det, tikket det en inn på mobilen! *flaks*
Nå syns jeg faktisk at det var nok uvetig vrøvl for nå, så kanskje jeg heller skal spare maset til opplevelsen er ferdig fordøyd i kveld!

1 Comments:

At 5:06 p.m., Blogger HolyCrap said...

Vel, er alltid kjekt å dulle med andre ting enn man skal, Du vet. CV er jo så seriøse ting.. Skumle saker og allting.
Jeg for min del kom bare på at jeg glemte å gratulere deg når jeg var på visitt in persona. Såh. Grattis med lappen! (jeg forventer kjøring så snart dere har bilen klar)

 

Legg inn en kommentar

<< Home