Kan jeg låne deg? o_0

onsdag, februar 21, 2007

Ei krasafaen steinbu!

Joda, så var det noe nytt her da, endelig ;) Skriver først å fremst pga. av mas fra alle kanter, men også litt fordi jeg har noe å fortelle, eller som det stod på tv2 nyhetskanalen, siden fordi!

Siden sist har det sikkert ikke skjedd mye, så jeg nøyer meg med å oppsummere sånn ca. den siste uken.
Det største/skumleste sånn sett er at jeg skal flytte for meg selv! *iiik*
Blir med Cato da, så HELT alene med maset mitt blir jeg ikke ^^, men masse skummelt likevel.
Har kjøpt meg sooooofa, og den er kjeeeeeeeeeeempefin, og de som vil kan få prøvesitte den. Bilder blir det nok av siden, når den (egentlig de), har fått selskap i leiligheten av flere møbler :P

I tillegg hadde 2. div. laget til Nymark en KNALLTUR på kvamskogen, hvor rumpeakebrett endelig kom til sin rett! Noen var DEFINITIVT fullere enn andre, men det kan da alltids tas igjen ;) Med det hinter jeg til lørdag 3. mars, hvor jeg tenker å holde megakjempetidlig vors, før man skal på åpentbar(t) å feire Cathrine(30) og Camilla(18) med brask og dram!
Gleder med masse, og har sikre kilder på at det er det flere som gjør! *wooop*

Hadde tenkt til å legge inn et passende bilde av fylla, men det gikk ikke :/
Så til neste gang, enjoy!